از کیهان نترسیم
بسیاری از دوستان که اخبار را دنبال می کنند احتمالا در جریان هستند که دار و دسته کیهان در این چند روز کمی تا قسمتی به بنده بند کرده و به خیال خود در صددند به بهانه نوشته های من در مورد ترور دوست شهیدم مسعود علیمحمدی مستمسکی برای پرونده سازی در باره من پیدا کنند. برخی دوستان نیز نصیحت می کنند که مراقب باش اینها پایشان را توی کفشت نکنند. به زعم من چنین ترس و ملاحظه ای مبنا ندارد و باعث می شود به دست خودمان فضایی ایجاد کنیم که کیهانی ها فکر کنند از داخل تحریریه شان قادرند همه چیز را کنترل کنند. به عقیده من کیهان هیچ نیست جز هتاکی ها و لاف زدن های زیادی دار ودسته ای که کارشان کاراگاه بازی های بچه گانه است و احساس زور بازو و بزن بهادری، آنان را به کارهای نا معقول وا می دارد.
آنها به بچه های لوس وشروری می مانند که کاری از دست شان بر نمی آید جز داد و هوار کردن و سنگ زدن به شیشه این و آن، اما به دلیل حمایت های بزرگترهایی که ننرشان کرده اند کسی کاری به کارشان ندارد و شکایت از ایشان به جایی نمی رسد. به عقیده من این که اینها را به حال خود رهایشان کنیم و سعی کنیم فقط از ایشان فاصله بگیریم جز پر رو تر شدن آنها در مسیر هتاکی و تهدید دیگران اثری ندارد. بر این مبنا من از دو سه سال پیش به این سو به این نتیجه رسیده ام که به هر طریق ممکن با زیاده گویی های کیهانی ها برخورد کنم و به وظیفه اجتماعی خود در این مورد عمل کنم. در این مورد اخیر نیز جوابی را به کیهان ارسال کردم که عینا چاپ کردند، اما قبل و بعد از آن ضمن استفاده از همان زبان هتاکانه مطالبی را گفته اند که حکایت از کم آوردن آنها در استدلال و آوردن شاهد دارد و کوفتن بر طبل تهدید و توهین و بی منطقی است.
برای آن که خوانندگان عزیز در جریان کم و کیف قضایا قرار گیرند، ابتدا یادآور می شوم که روزنامه کیهان در تاریخ 26/10/88 در مطلبی تحت عنوان " سرنخ هاي تازه از نقش موساد در ترور شهيد علي محمدي (خبر ويژه)" ضمن تحلیل هایی که مورد بحث من نیستند سعی کرده عوامل موساد را در ترور مسعود علیمحمدی دخیل کند. اما در پایان با آوردن فرازی کاملا بی ربط به مطالب قبلی به تهمت افکنی و توهین نسبت به من روی آورده و چنین نوشته است:
"نكته جالب در پس همه اين تحليل ها، تقلاي چند روز اخير احمد شيرزاد (عضو بدنام فراكسيون مشاركت در مجلس ششم) است كه با مقالات و مصاحبه هاي مختلف بارسانه هاي ضد انقلابي و خارجه تلاش كرده ترور شهيد علي محمدي را به اختلافات داخلي ربط دهد و در عين حال خود را دوست اين شهيد مظلوم جا بزند.
وي همان شخصي است كه از پشت تريبون مجلس ششم به اتهام پراكني عليه برنامه هسته اي كشورمان پرداخت و مدعي شد جمهوري اسلامي درباره برنامه هسته اي خود 19 سال به دنيا دروغ گفته اما اكنون دم خروس بيرون افتاده است. اين اظهارات با اعتراض شديد مهدي كروبي رئيس وقت مجلس مواجه شد. به نظر مي رسد تحقيق از اين مهره بدنام، سرنخ هايي از ترور شهيد علي محمدي را به دست بدهد."
در پاسخ به این هتاکی آشکار و تهدیدهای تو خالی کیهان جوابیه نسبتا کوتاهی رابه مدیر مسول این روزنامه ارسال کردم. در زیر متن این جوابیه را همراه با نوشته های قبل و بعد آن، عینا به همان شکل که در روزنامه کیهان به چاپ رسیده است برایتان نقل می کنم تا خود بهتر آن را تحلیل کنید. متن جوابیه خودم را با حروف سیاه از نوشته های کیهان تفکیک کرده ام.
اعتراض احمد شيرزاد و پاسخ كيهان (خبر ويژه)
احمد شيرزاد عضو مركزيت حزب مشاركت با ارسال توضيحي به خبر ويژه كيهان با عنوان «سرنخ هاي تازه از نقش موساد در ترور شهيد عليمحمدي» واكنش نشان داد. در خبر ياد شده با اشاره به گزارش نشريات اسرائيلي و غربي درباره شناسايي شدن آن شهيد از سوي صهيونيست ها در برخي كنفرانس هاي بين المللي، به نقش موساد در اين ترور پرداخته شده و ضمناً تقلاي شيرزاد براي ربط دادن اين جنايت به اختلافات داخلي تكميل پروژه موساد ارزيابي شده بود.
احمد شيرزاد پس از 4 روز توضيحي بدين شرح خطاب به مديرمسئول كيهان ارسال كرد:
متن نامه آقاي شيرزاد چنين است؛
در روزنامه كيهان مورخ 26/10/88 مرا «مهره بدنام» خوانده ايد و تهديد كرده ايد كه «تحقيق از بنده مي تواند سرنخ هايي از ترور شهيد دكتر عليمحمدي را به دست دهد». اگر به كار بردن اين لفظ را توهين مي پنداريد بنا به وظيفه اخلاقي و قانوني در همان روزنامه از من عذرخواهي كنيد و اگر آن را توهين نمي پنداريد صراحتاً اعلام كنيد تا ما هم مجاز باشيم نسبت به شما و دوستانتان از چنين الفاظي استفاده كنيم. و چنانچه دو نوع قانون و رفتار را نسبت به شهروندان مجاز مي شماريد كه واي بر اين كشور اگر چنين رويه اي بر آن حكمفرما شود!
البته هتاكي ها و تهديدهاي شما نسبت به هر كس عامل خوشنامي اوست. خداوند اگر هر نعمتي را از ما دريغ كرده باشد، نعمت آبرو و حسن شهرت را به وفور بخشيده است. ديديد كه بعد از سالها هتاكي و توهين نسبت به برخي شخصيت هاي مذهبي، مردم فهيم ايران با تجليل عظيم خود نسبت به آنها چه پاسخي به شما دادند. با وجود آن كه اميد چنداني به قوه قضائيه براي دادخواهي نسبت به تجاوزهاي روزنامه كيهان به حقوق شهروندان وجود ندارد، اما به طور قطع از شما شكايت خواهم كرد.
گفته ايد كه من در مصاحبه هاي مختلف با رسانه هاي ضد انقلاب و خارجي تلاش كرده ام ترور شهيد عليمحمدي را به اختلافات داخلي ربط دهم. طبق معمول كذب محض گفته ايد و من اظهارنظري در اين مورد نكرده ام. ضمناً براي اثبات رابطه دوستي خود با آن شهيد فقيد نيازي به تاييد كيهان ندارم. همچنين باز هم ترجيع بند تكراري و كذب خود را در مورد نطق قبل از دستور من در مجلس ششم تكرار كرده ايد كه نياز به پاسخ نيست. تنها يادآوري مي كنم كه معمولا به گفته هاي آقاي كروبي در اين مورد استناد مي كرديد.
اكنون همان آقاي كروبي كه زماني حرفش به ظاهر حجت بود آماج شديدترين دشنام هاي شماست. خدا شما را از ادامه اين راه ناصواب باز دارد.
احمد شيرزاد
30/10/88»
كيهان: درباره توضيحات آقاي شيرزاد بايد گفت؛ 1- ايشان مصاحبه با رسانه هاي ضدانقلاب را انكار كرده و اين در حالي است كه به عنوان مثال در مصاحبه با اميد معماريان (از عناصر فراري عضو شبكه هاي روتاري در آمريكا) كه روز پنج شنبه 24دي توسط سايت روزنت منتشر شده، ترور شهيد عليمحمدي را «قتل سياسي» خواند و ضمن ابراز ترديد در نقش آمريكا و اسرائيل در اين ترور مدعي مي شود اين اظهارات صرفاً مربوط به تبليغات رسمي است. وي در عين حال با بيان اينكه دكتر عليمحمدي در انتخابات از ميرحسين موسوي حمايت مي كرده، تلاش مي كند چنين وانمود كند كه آن شهيد در يك «قتل سياسي» و به خاطر حمايت از آقاي موسوي ترور شده است، يعني همان توقعي كه طراحان اصلي ترور از اين جنايت سبعانه داشته اند؛ تشديد اختلافات داخلي و پررنگ كردن رقابت هاي انتخاباتي در جهت به حاشيه راندن نقش جبهه استكبار در فتنه اخير. اين همان كاركرد مشكوك آقاي شيرزاد است كه كيهان خواستار تحقيق در ابعاد آن شده و همچنان اصرار دارد.
لابد آقاي شيرزاد سايت روز آن لاين و مصاحبه گر بدسابقه آن را در زمره ضدانقلاب تلقي نمي كند كه مصاحبه با آنها را تكذيب كرده است! البته مقاله آقاي شيرزاد در اين زمينه نيز عيناً توسط بدنام ترين سايت هاي ضدانقلاب منعكس شد.
2- وي هتاكي و توهين را تخطئه مي كند اما با يك جست وجوي كوتاه در اينترنت مي توان ده ها موضع گيري و مصاحبه و مقاله وي را يافت كه به ارزشها و مسلمات جمهوري اسلامي بارها هتاكي كرده است.
3- آقاي شيرزاد ماجراي مجلس ششم را انكار و تكذيب مي كند و اين در حالي است كه اظهارات وي مبني بر اينكه «19 سال به دنيا درباره فن آوري هسته اي دروغ گفته ايم و اكنون دم خروس بيرون افتاده است»! در صورت مذاكرات مجلس ثبت شده است، همين طور است اعتراض آقاي كروبي رئيس مجلس به آن اظهارات خائنانه مبني بر اينكه اين حرف ها همان حرف هاي راديو اسرائيل است. اينكه آقاي كروبي امروز كجاست و چه مي كند، نافي اظهارات وي در جلسه علني مجلس (6-5 سال پيش) نيست. آن روز آقاي شيرزاد براي متهم كردن برنامه هسته اي صلح آميز جمهوري اسلامي ايران از سوي صهيونيست ها سند درست مي كرد، و امروز در حالي كه دشمنان تلاش دارند با ترورهاي سبعانه، به اختلاف هاي داخلي و غفلت از دشمنان حقيقي ملت ايران دامن بزنند، باز هم او به طور تصادفي وسط معركه است و به طور كاملاً اتفاقي مي كوشد جنايت صهيونيست ها را تبديل به منازعه اي سياسي و جنجالي كند! البته ارسال توضيح و تظاهر به غيرتي شدن و مظلوم نمايي، چيزي از همسويي و خيانت هاي انجام گرفته كم نمي كند.
نظرات بازدیدکنندگان
استاد شيرزاد عزيز از صميم قلب براي شما ارزوي موفقيت و شادماني دارم اميدوارم روزي فرصتي دست دهد تا شما را از نزديك زيارت كنم به اميد ازادي فرزند نازنينتان
Posted by: Anonymous | February 27, 2010 03:20 PM
چی شد قرار بود نترسیم.بالاخره کی دکتر علیمحمدی را کشت؟ شما که سعی داشتی دولت را مقصر نشان دهی. ولی خانواده اش رفتند در مراسم جایزه خوارزمی و مشکلی با دولت نداشتند. ترساندن را هم بهانه نکن چون اگر دولت از این کارها بلد بود خانواده اقا سلطان را ساکت میکرد. راستی ایمیل من واقعی است اگر خواستی تماس بگیر.
Posted by: حمید | February 25, 2010 09:56 PM
داش حسین چون وصل به مراکز اطلاعاتی است لذا اطلاع داره چه سرویسهاو چه اشخاصی دست به ترور میزنند. یادتان نیست ماجرای قتلهای زنجیره ای را که سرویس موساد و سیا رامتهم کرد؟
Posted by: Ali | February 20, 2010 05:45 PM
نمي نويسيد دكتر؟ كجاييد؟
Posted by: فهيمه صبوري | February 16, 2010 12:54 PM
ندای سبز کویر را بارها به هزار شلاق و تازیانه زدند و بردند و دزدیدند و فیلتر کردند
یکی نیست به اینها بگوید . گیرم رنگ سبز را ازجعبه مداد رنگی حذف میکنی، ..باترکیب آبی و زرد چه میکنی
گیرم رنگ سبز پرچم را تغییر دادید با فصل بهار چه می کنید.؟ با بیشه و نیزار چه می کنید.؟ با سبزی افکار چه می کنید .؟
گیرم که رنگ سبز را بازیچه می کنید ،با آن ..." سبز بر دیوارهای شهر چه می کنید؟
آدرس جدید ما :
http://nedayesabzekavir.persianblog.ir/
Posted by: امیر | February 15, 2010 02:18 AM
سلام
فكر مي كنم به اين بحث علاقه مند باشيد:
http://monjoogh.blogspot.com/2010/02/blog-post_10.html
Posted by: ياسمن | February 14, 2010 12:58 PM
دکتر اعتراف کن قبل از آنکه اعترافت کنند...خودتون به قتل مسعود علیمحمدی اعتراف کنید قبل از اینکه ببرنتون کهریزک بعد تو گفتگوی ویژه خبری اعتراف کنید.خدا رو شکر که امثال حسین شریعتمداری و منصور ارضی به شما ناسزا می گن.اگر من جای شما بودم بابت این نعمت خدا رو شکر می گفتم.
Posted by: مصدق | February 14, 2010 12:51 PM
سلام دکتر عزیز:
راستش من میترسم
من از کیهان می ترسم
من از استبداد وحشت دارم
من از تقلب و دروغ می ترسم.
دکتر عزیز چقدر گفتی نترسیم. ما هم نترسیدیم.
گفتی نترسیم از رد صلاحیتهای گسترده در مجلس هفتم
گفتی نترسیم از تقلب و دروغ در مجلس هفتم و هشتم و دولت
گفتی نترسیم از ترورها و اعدامها
گفتی نترسیم از حقیقت و پاکی
گفتی نترسیم از گاز اشک آور و باطوم و گلوله
اما حالا که نداها رفتند
حالا که فضا فضای یاس است و دیکتاتوری
حالا که دیگر دست خالی مانده ایم. لااقل حالا به ما رخصت بده
جان من رخصت بده
تا بترسیم
از استبداد
از مرگ
از مرگ آرزوها
بترسیم از آینده
نه آینده خودمان که حرام شد و رفت که آینده فرزندانمان
رخصتمان بده
می خواهیم کمی بترسیم
اجازه می فرمایید؟
شیرزاد:
فقط از دو چیز باید ترسید، یکی یاس و دیگری ترس
Posted by: مهران | February 13, 2010 09:27 PM
چرا مطلب جدید نمینویسید؟
ما منتظریم!
Posted by: سلام | February 13, 2010 12:32 PM
با سلام
سوالی در حین بیانات آقای احمدی نژاد برای بنده پیش آمد که حس کردم از شما که در این زمینه استاد هستید صحت آن را جویا شوم .
ایشان در روز 22 بهمن گفتند ما در نطنز قادر به آماده سازی اورانیوم با غنای 80 درصد هستیم و سلاح اتمی هم میتوانیم بسازیم .
آیا این سخن ایشان صحت دارد یا مشابه دیگر سخنانشان فردا پشیمان شده و تکذیبیه اس صادر خواهند کرد
با تشکر
آراد آزاد
شیرزاد:
فعلا این کار عملی نیست، و مشکلات سیاسی فراوان نیز برای ما دارد
Posted by: آراد | February 12, 2010 03:12 PM
با سلام
چند وقتی هست که مطالب سایت شما را دنبال می کنم
بسیار دلچسب است و جسارتی به خودم روا داشتم و در وب خود وب شما را لینک کردم تا دوستان دیگر هم از مطالب شما بهره مند شوند .
درباره کیهان که دوستان دیگر توضیح واضحات دادند پس من خود را خسته این قشر خاص نمیکنم
ولی شما بزرگی کرده بنده را نیز جزو شاگردان خود بدانید و اگر جسارتی در ادامه آمد عفو کنید
دوستی گفته بودند آخر همین غرور شما را از پای در می آورد
اگر غرورمان را بگیرند با چه زندگی کنیم ؟
من خدمت آن دوست عرض می کنم که ایستاده مردن به از زانو زده زندگی کردن است
با امید توفیق روزافزون برای همه دشمن ستیزان اسلام وایران
زنده باشید
Posted by: آراد | February 11, 2010 12:43 AM
gereftane loh az ahmadinejhad tavassoteb khanevadeye ostade shahide fizik ro chetor arzyabi mhkonid?
Posted by: davood@yahoo.com | February 9, 2010 01:48 PM
وبلاگ خانم محتشمي پور و وبلاگي كه براي آقاي رمضان زاده درست كرده بودند فيلتر شد! ياد اين جمله احمدي نژاد افتادم: در ايران آزادي تقريبا مطلقه! و ياد اين سخن آيه الله منتظري كه معناي آزادي اين نيست كه دولت آزاد باشه كه هركار خواست بكند، منظور آزادي مردمه.
راستي شما سي دي گنجينه رو ديده ايد؟ واقعا گنجينه است. توصيه مي كنم حتما به دستش بياريد. چكيده اي از خاطرات آيه الله منتظري هم پخش شده با نام "جرمش اين بود كه اسرار هويدا مي كرد" .(روحش شاد)
Posted by: فهيمه صبوري | February 8, 2010 09:34 AM
با سلام و عرض تسلیت به اقای شیرزاد عزیز
استاد عزیز شما بهتر از هرکس این قماش را
میشناسید انها هنوز در دوران لاله زار نو سابق فریزه شده اند جواب دادن به انها یعنی بها دادن به انان چرند نامه انها هم مورد استفاده لباسشوئیها و سبزی فروشان است و کسانیکه احتیاج به اینگونه افراد لات دارند مثل شعبان .. خودمان بگذاریداینها با همان جنسان خودشان بپرند.برایتان ارزوی سلامتی و سربلندی دارم
توفیق رفیق راهتان
Posted by: حسن | February 8, 2010 12:55 AM
سلام.
اقای دکتر فقط باید مراقب حماقتهای بچه های ننر و شیطان هم بود. جهل است و هزار دردسر
Posted by: farzad | February 7, 2010 08:50 PM
همین روزهاست که بگن دکتر علی محمدی خودش تو ترور خودش دست داشته !
مگه ندا خودش قاتل خودش نبود ؟!!
فقط موندم چه ذهن خلاقی دارن رجال دولتی !!!
Posted by: تبسم | February 7, 2010 06:18 PM
آقاي دكتر سلام
ببخشيد كه با نظر شما مخالفت ميكنم ولي بوعلي سينا گفته كه من از گاو مي ترسم چون شاخ داره و عقل نداره پس....
شیرزاد:
بعضی ها آنچنان شاخی هم ندارند، ما برزگپشان می کنیم.
Posted by: حميد | February 7, 2010 06:18 PM
آقای دکتر ما به شما انسانهای آزاده و شجاع افتخار می کنیم.تورا به خدا مراقب خودتان باشید.ما حالا حالا ها به کسانی مثل شما احتیاج داریم.وجودتان طلاست در این آشفته بازار.به امید پیروزی
Posted by: Anonymous | February 5, 2010 10:58 PM
آقای دکتر این غرور آخر شما را به زمین می زند.
باور کنید...
Posted by: یک دانشجوی صنعتی اصفهان | January 30, 2010 01:56 PM
این متن رو از ویکی پدیا کپی کردم. اون جا نوشته که شما دکتری فیزیک هسته ای دارید!!!!!!حتما خودتونم خبر ندارید!!اون چیزی که خوندید هسته ای بوده نه ذرات!
Posted by: Anonymous | January 30, 2010 12:53 AM
احمد شیرزاد نماینده مجلس ششم شورای اسلامی بوده و از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی است. او دکترای فیزیک هستهای از دانشگاه صنعتی شریف دارد.
وی در سال ۱۳۷۸ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بود ولی در سال ۱۳۸۲ صلاحیتش برای ورود به مجلس هفتم شورای اسلامی رد شد.
او استاد دانشگاه صنعتی اصفهان است و از اساتید فعال در انتخابات سال ۱۳۷۶ در استان اصفهان بود.
درسته؟؟فیزیک هسته ای؟؟؟
شيرزاد:
نمي دانم اين متن از كجاست. من هم مثل مسعود در رشته فيزيك ذرات دكتري گرفتم.
Posted by: Anonymous | January 27, 2010 10:46 PM
با سلام
می خواستم بپرسم که آیا از دکتر علیمحمدی محافظت می شده است یا نه؟ اگر ایشان دانشمند هسته ای بوده اند اصولا باید محافظت می شده.
شيرزاد:
خير، هيچ محافظتي نمي شده.
Posted by: بهی | January 27, 2010 09:52 PM
به شما افتخار می کنم و امیدوارم شجاعت و روش فکری شما در زنده نگاه داشتن واقعیت و خالی نگذاشتن عرصه برای ابزارهای رسانه ای دیکتاتوری درسی برای همه باشد.
Posted by: همراه | January 27, 2010 06:35 PM
امید ما فقط به مشائی است!! که بتونه کیهان رو محکوم کنه!!! خودشون فقط میتونن خودشون رو نبود کنن!!!:
مشایی:كيهان را محكوم نكنم، مسلمان نيستم
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=83395
شيرزاد:
شله زرد اگر جون داشت خودشو نگه مي داشت. شما هم به عجب كسي دل بستي!
Posted by: Alireza | January 27, 2010 06:06 PM
با درود به دکتر. شهدای جنگ فراموش نشوند.
Posted by: جمشید | January 27, 2010 10:11 AM
Dear Dr Shirzad
Iranian people like you no matter what Kayhan says.
I went to a church this morning to pay some money helping Haiti people. I saw how Non Muslims paying money to help others. I stayed to listen to the Pastor and he was talking about loving each other regardless of race or religious or country. As I was one of the non white people, he came to me and shake my hands, asking me to visit their church again. I told him I am a Muslim and he said here is the house of God and open for everybody.
Is this what we are doing in Iran?
Or draw a hard line to reject people as much as we can?
If there is no place for you in Islamic republic of Iran with all of your qualification, how we can improve our country.
Many thanks .
One of your students from Canada
Posted by: MATIN | January 25, 2010 05:04 AM
salaam Dr shirzad,
ma be shuma eftekhar mikonim
Posted by: Azadeh | January 24, 2010 07:25 PM
آدم مي مونه تو كار اين موجودات! اينكه جرات مي كنند و دوستي شما با مرحوم دكتر عليمحمدي را به اين صورت بيان مي كنند و ادعاي اينكه سر نخ يه جايي نزديك شماست!!
شايد مصداق اين جمله باشند كه "كافر همه را به كيش خود پندارد". توهين ها و مطالبي كه بيان شده است تنها لايق خودشان است نه كس ديگري.
Posted by: نا شناس :) | January 24, 2010 10:31 AM
قامت سبز سرو
نمایشگاه ناتوانیهای پاییز است!
Posted by: Anonymous | January 24, 2010 12:24 AM
کیهان باید خدا رو شکر کنه که این وسط یکی رو پیدا کرد که تقصیر ها رو گردن او بندازه!وگرنه چی کار می خواست بکنه؟(البته بالاخره یکی رو پیدا می کرد!!!!)
به نظر من حال کیهان وقتی گرفته میشه که اصلا محلش نذاری و نخونیش!من کیهان رو می بینم از 2متری کهیر می زنم!!
6سال قبل از طرف صفحه مدرسه کیهان اومدن با ما مصاحبه کردند!(اون موقع نمی دونستم که چه روزنامه ی بیخودیه)و بعضی از حرف های ما رو جابه جا چاپ کردن.مثلا به نقل از یکی از دوستام نوشته بودن که مشاور مدرسه ی ما خوب نیست و ... .در حالی که دوستم حتی پایش به اتاق مشاوره باز نشده بود!
وقتی هم با کیهان تماس گرفت و اعتراض کرد که این حرفها چیه نوشتید؟و.... اونا هم کار خودشونو توجیه کردند و گفتن که ما صداتونو ضبط کردیم پیش میاد جا به جا بنویسیم و...(البته همه ی این حرف ها و جریان نقل به مضمونه)
این ها رو گفتم تا این نتیجه رو بگیرم : افرادی که برای صفحه مدرسه- که در مقایسه با صفحه سیاسی ارزشی نداره- این قدر راحت حرف ها رو جا به جا چاپ می کنند دیگه چه توقعی ازشون میره که بخواهیم در صفحات سیاسی اکاذیب چاپ نکنند؟؟؟!!!!
************
Posted by: باران | January 24, 2010 12:19 AM
دکترشیرزاد
آنقدر جالب می نویسید که من مجبور می شوم کتاب جکسون رو کنار بگذارم و مطالب جالب شما رو بخونم.
من یکی از دانشجویان قدیم دکتر آقا محمدی هستم و به شدت نگران شما دوستان قدیمی ام.فرقی نمی کند شما هم مثل استاد خودم هستید،فقط ازتون می خوام بیشتر احتیط کنید،
دلم نمی خواد فاجعه دیگه ای غم از دست دادن دکتر علی محمدی رو زنده کنه
Posted by: یک دانشجو | January 23, 2010 09:18 PM
آقای دکتر در مورد نترسیدن از این یاوه گوییها کاملا حق با شماست، ولی به جای شاگرد کوچکتان نقدی هم بر این گزاره دارم.
کیهانیها ژورنالیست نیستند (شاید به همین دلیل است که هیات نظارت بر مطبوعات هیچ کنترلی بر آنها ندارد!) آنها صرفا هوچیگران بیشرمی هستند که وقیحانه دروغ گفته و توهین میکنند و اعتبارشان را تنها از واکنش افراد شرافتمندی که تحمل این توهینها برایشان سخت است بدست می آورند. حقیقت برای آنها ارزشی ندارد، هوچیگری و شلوغکاریست که هدف آنان است. نمونه این رفتار را در مناظره احمدی نژاد و کروبی دیده ایم، آنجا که احمدی نژاد وقیحانه با تاکید بیمورد و چندباره بر نام شهرام جزایری (برغم توضیحات صادقانه کروبی) موجب برآشفتگی و واکنش شیخ ساده دل و با شرافت شد و در این شلوغی از پاسخگویی به بسیاری از اظهارات وی طفره رفت و عملا کنترل مناظره از دست کروبی خارج شد.
روده درازی مرا به حساب علاقه بگذارید، چراکه وجود شما را برای امروز و همیشه ایران بسیار مفیدتر از آن میدانم که وقت و انرژیتان برای پاسخگویی به هذیانات کیهانیها صرف شود.
پیروز باشید.
شیرزاد:
فرمایش شما را قبول دارم که ما نیاید در دام هوچیگران بیفتیم. اما معتقدم گاهی اگر جلوی آدم های معرکه بگیر نایستیم آنها دیگر خدا را هم بنده نخواهند بود و فکر می کنند با عربده کشی می توانند به پیش برند.
Posted by: مهران | January 23, 2010 07:36 PM
با سلام،
کیهان با این برخوردها فقط و فقط خودش را خراب می کند. هر کسی این 4 مطلب مصاحبه شما با روزآنلاین و مطلب کیهان و پاسخ شما و باز اظهار نظر کیهان را بخواند می بیند که یا اینها فارسیشون خیلی خرابه یا اینکه فکر می کنند کسانی که روزنامه کیهان را می خوانند آنقدر فارسیشون خرابه که می توانند جمله: من در مصاحبه هاي مختلف با رسانه هاي ضد انقلاب و خارجي تلاش كرده ام ترور شهيد عليمحمدي را به اختلافات داخلي ربط دهم. طبق معمول كذب محض گفته ايد و من اظهارنظري در اين مورد نكرده ام، را مساوی با مصاحبه نکردن با روزآنلاین به مردم غالب کنند. در هر صورت عاقلان دانند و فهمند.
Posted by: آینده | January 23, 2010 07:22 PM
دكتر چرا وقتي "ادامه مطلب" رو ميارم، صفحه تون اين شكلي ميشه؟ اول خطهاتون حذف ميشه
شیرزاد:
ظاهرا یک مشکل نرم افزاری است که برای برخی از سیستم ها رخ می دهد. امیدوارم به کمک بچه ها درست شود.
Posted by: منصوره | January 23, 2010 07:09 PM
شاید اگر دکتر علیمحمدی هم مثل شما قدری از وقت خود را صرف ایجاد وبلاگ، یا روشی مشابه، برای ثبت و اعلام عمومی نظرات و دیدگاههای خود میکرد الان زنده بود. اخیراً یاد گرفته ام که همگی باید توازنی بین فعالیتهای تخصصی و اجتماعی خود برقرار کنیم.
از اینکه وقتتون رو صرف به روز رسانی این وبلاگ میکنید تشکر میکنم.
Posted by: سروش | January 23, 2010 06:18 PM
doorood bar shoma
Posted by: hossein | January 23, 2010 05:51 PM
عزیزم ما از کیهان نمی ترسیم از تو میترسیم که حتی حرفای سایق خودت رو هم می ترسی تائید کنی! چرا میری گشت کیهان قایم میشی؟ ما به امثال شما میگیم ترسو , بزدل , کسی که میترسه حتی نظر واقعیشو بگه که اگه تو بوق و کرنا بشه آبروش بره!
Posted by: مملی | January 23, 2010 05:25 PM
استاد عزيز دکتر شيرزاد
به واقع اسم رسم شما نيز هست. مطمين هستيم که با توکل به خدا و استعانت از از او به زودي تمام درغگويان رسوا و ذليل خواهند شد.
با آرزوي سلامتي
و من الله التوفيق
Posted by: مازيار | January 23, 2010 05:01 PM
دکتر از تحریریه نیست از ... هست
Posted by: ali | January 23, 2010 04:43 PM
استاد کیهان حالانیست که هتاکی میکند این هتاکی کار بیشتر ازبیست سال تصدی اداره ی کیهان بوسیله ی شریعت مداری ست بعلاوه کیهان درین مدت تنها هتاکی نکرده
نقشه ی قتل هم کشیده سیاست حذف وطرد وقهر وقلدری دروطن مابه این شده کارسی ساله است
استاد مسبب چنین اموری شریعتمداری نیست این اوضاع دست پخت سی ساله است وگرنه یافتن حسین شریعنمداری درمحله های پست شهرهای دنیا دشوارنیست .شریعتمداری ممکن است حالا ترسناک نباشد ولی در
بیکاری هزاران روزنامه نگار وطرح قتل بسیارانی دخالت داشته است بله بالاتر از شریعتمداری ها هم حالا ترسناک نیستند غول بزرگ حق جوئی درخیابان است .کارامپراطوری ریا دروغ وشیادی رو به ویرانیست استاد
شما مورد احترام همه ی ما هستید
باادب احترام ومحبت بیکران
Posted by: خیزران | January 23, 2010 04:42 PM
خدا رو شکر که نابود شدید.می دونید تکلیفتون تو این نظام یه سره شد برای همیشه.خواب قدرت رو ببین شیرزاد جان.الفاتحه!
Posted by: خاندانیها | January 23, 2010 03:43 PM
زنده باشی
Posted by: محمد | January 23, 2010 03:09 PM
دکتر عزیز مایه افتخار ما هستید.
Posted by: المپیادی سابق | January 23, 2010 01:55 PM